رپورتاژ

خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه زئوکس

در ادامه قصد داریم چندتا از مهم ترین ویژگی های بازی پابجی موبایل رو نام ببریم با فروشگاه زئوکس همراه باشید تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند

یوسی پابجی

‏ اولین و مهم ترین ویژگی این است که بازی یوسی پابجی نسخه رسمی بازی اصلی است

‏ ۱۰۰ بازیکن برای برنده شدن در یک جزیره ۸x۸ فرود می آیند و شما نیز جزوه آنان هستید

بازیکنان باید حواسشان به اسلحه ها و وسایل خود باشد و با هر بازیکن دیگری رقابت کنند تا زمین آن ها را به دست آورند و به صورت تیمی فعالیت داشته باشند

آماده شید تا فرود بیاید، غارت کنید و هرکاری کنید تا آخرین نفر زنده باشید.

 

هوشمندانه بازی کنید

عجول نباشید. بی محابا به دل خطر و مبارزه نزنید. اول سلاح و امکانات خودتان را بررسی کنید و منتظر بهترین فرصت باشید، سپس اقدام کنید. عجله کردن شانس پیروزی را از شما خواهد گرفت.

 

1.سلاح مورد علاقه خودتان را پیدا کنید و به همان بسنده کنید

وقتی برای برنده شدن می‌جنگید به این معناست که باید یک اسلحه‌ی قابل اتکا داشته باشید. پس از چند دست بازی حتماً به یک اسلحه بر خواهید خورد که با آن احساس راحتی دارید. همان را انتخاب کنید و تمرکزتان را بر روی آن بگذارید. در دورهای بعدی نیز اولویت را بگذارید بر روی پیدا کردن همان سلاح، حتی اگر به معنای کنار گذاشتن یک اسلحه‌ی پیشرفته‌تر باشد.

 

‏ ۲. کیفیت صوتی و گرافیکی فوق العاده

‏ یک تجربه بصری را با جزئیات خفن، جلوه های گیم پلی واقعی و یک نقشه گسترده HD خواهید داشت.

احساس می کنید که در صحنه واقعی مبارزه هستید و همین باعث شده است طرفداران و محبوب های زیادی داشته باشد

 

‏ ۳. اسلحه های واقعی

‏ زرادخانه مرگبار سلاح گرم، سلاح های غول پیکر و پرتاب بالستیک های واقعی به شما امکان می دهد که از دشمنان خود را به آتش بکشید.

 

‏ ۴.  و همچنین ویژگی چهارم این است که سفری با سبک جنگی خواهید داشت

‏ فرماندهی وسایل نقلیه مختلفی از جمله اتومبیل، کامیون، موتور سیکلت و قایق را برای شکار دشمنان.

 

‏ ۵. تیم شدن با دوستان نکته مهم و اساسی دیگر این بازی است که نقش مهمی در کسب محبوبیت ها دارد

‏ با دوستان خود در جنگ پیروز شوید. جنگ را با چت صوتی برنامه ریزی کنید و یه کمین واقعی بسازید.

 

‏ ۶. بازی جوانمردانه

‏ مکانیزم های قوی ضد تقلب در بازی امکان بازی عادلانه برای همه بازیکنان را فراهم کرده است.

 

شاید تاکنون شما هم با بازی هایی مانند پابجی موبایل و یا کالاف آشنا شده باشید یا حتی ممکن است شما بازیکن های این بازی ها باشد . این دو بازی موبایلی جزء پرطرفدار ترین بازی هایی هستند که در جهان وجود دارد و مخصوصا در ایران طرفداران بسیاری دارد. هر ساله تعداد بسیار زیادی از مردم کشورهای مختلف با سنین مختلف به جمع هواداران این بازی ها می پیوندند.

 

اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که چه چیزی تا این حد پابجی را زیبا و معروف کرده است که توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند؟ گیم پلی زیبا، جوایز ارزشمند و خدمات زیاد پابجی جزء مهم ترین شاخص ها در جذب مخاطب این بازی است. با ما همراه باشید تا بیشتر با پابجی و مفهوم یوسی چیست، آشنا شوید و اطلاعات شما در این زمینه افزایش یابد فروشگاهه زئوکس….

اما ممکن است سوالی برای شما به وجود بیاید و در ذهنتان شکل بگیرد که یوسی پابجی چیست؟ چه ویژگی های دارد؟ نقش آن در بازی پابجی چی است؟

در بسیاری از گیم ها شاهد کوین ها و یا ارزهایی هستیم که می توان با استفاده از آنها آیتم هایی را در بازی خریداری کرد که نمی توان آنها را به طور رایگان دریافت کرد. در پابجی موبایل نیز به این کوین ها و ارز ها یوسی گفته می شود.

 

نام این کوین در بازی های مختلف، متفاوت است. برای مثال همین کوین در کالاف دیوتی موبایل به سی پی معروف است. یوسی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید جوایز مهمی دریافت کنید.

 

شاید تصور کنید که خرید یوسی و دریافت جوایز تاثیر زیادی بر سطح بازی و رقابت در پابجی ندارد، اما اینطور نیست. بسیاری از پلیرهای بازی پابجی همیشه سعی بر این دارند تا بتوانند با خرید یوسی، سطح بازی خود را ارتقا دهند و در این بازی جذاب و پرطرفدار پیروز شوند و طعم لذیذ موفقیت در این بازی را بچشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا