رپورتاژ

با معروف ترین غذاهای سنتی گرجستان آشنا شوید

گرجستان یکی از کشورهای بسیار زیبای قرار گرفته در آسیا و اروپا می‌باشد که به دلیل جاذبه‌های طبیعی زیبا و خصوصا فرهنگ تلفیقی آسیایی-غربی این کشور محبوبیت بسیاری کشف کرده است. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، بیشتر رسوم و فرهنگ این مردم شما را جذب خود خواهد کرد. بیشتر کوچه‌ها و خیابان‌های گرجستان شما را یاد ماجراهای قرن 19 می‌اندازد و شباهت کشورهای اروپایی را به خود گرفته است. با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل‌تری درباره تور گرجستان دریافت کنید.

همچنین اگر قصد خرید تور گرجستان را دارید، شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم که از تنوع قیمتی تورهای گرجستان سایت آّژانس مسافرتی گلبرگ سیر استفاده نمائید.

بهترین زمان سفر به گرجستان

به طور کلی بخش زیادی از گرجستان آب و هوای کوهستانی دارد و از این جهت هوای سرد بیشتر از هوای گرم بر کشور حاکم است و البته جز در مناطق کوهستانی و مرتفع سرمای شدید و طاقت فرسایی وجود ندارد. تقریبا می توان گفت سرما انقدر آزاردهنده نیست که شمارا از سفر کردن به این کشور منع کند. معمولا بهترین زمان سفر به گرجستان فصل بهار و ماه های اردیبهشت و خرداد است که هوا رو به گرمی می رود و بخش هایی از این کشور که در کنار دریای سیاه قرار دارد، هم هوای گرم تری دارند و رطوبت هوای شان بالاتر است. درکل می‌توان هوای این کشور را معتدل و خنک دانست و میانگین دما به طور معمول بین ۵٠ تا ٢٠ درجه بالای صفر متغیر است؛ هرچند نواحی کوهستانی در زمستان ها هوای سردتری دارند.

پر طرفدارترین جاذبه‌های گردشگری گرجستان

گرجستان از کشورهای پرتوریست و بسیار زیباست که معمولا در تمام طول سال گردشگران و توریست‌های زیادی از سراسر دنیا میزبانی می‌کند. معماری شهرهای توریستی این کشور و همین طور  طبیعت بکر گرجستان به قدری محصور کننده است که اگر هیچ یک از آثار باستانی آن را هم نبینید، باز هم زیبایی این مقصد شما را شیفته خود می کند. در ادامه چندی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری گرجستان را معرفی می‌کنیم.

قلعه ناریکا NARIKALA

قلعه ناریکا در تفلیس از مهم‌ترین دیدنی‌های این شهر است که ساخت آن به حدود قرن چهارم باز می‌گردد و گفته می‌شود این قلعه توسط مردم پارس و برای حفاظت از تفلیس بنا شده است.

شهر سنگی اوپلیستیخه STONE CITY UPLISTSIKHE

اوپلیستیخه یا شهر سنگی باتومی بزرگ ترین شهر سنگی دنیا است که در ١٠ کیلومتری شهر گوری در باتومی گرجستان قرار دارد. شهر سنگی اوپلیستیخه از دیدنی‌های ارزشمند و تاریخی این کشور است که روی تپه ای بزرگ بنا شده و قدمت آن به قرن ۶ ام پیش از میلاد نسبت داده می‌شود.

حمام‌های سولفور SULPHUR BATHS

در تفلیس منطقه‌ای قدیمی وجود دارد که در آن تعدادی حمام کنارهم دیده می‌شود. این حمام های سنتی، هم محلی برای درمان و استراحت بوده و هم مردم، بسیاری از جشن ها و گردهمایی های خود را در آنجا برگزار می‌کردند. علت شکل گیری این حمام وجود چشمه های آب گرم در آن منطقه بوده که گفته می شد خاصیت درمانی داشتند.

خوشمزه ترین غذاهای گرجستان

قطعا هر کشوری غذاهای مخصوص با فرهنگ خود را دارد. بدون شک این مورد یکی از جذابیت های جاذبه‌های فرهنگی محسوب می‌شود. گرجستان هم دارای غذاهای سنتی و بومی بسیار خوشمزه و لذیذی است که گردشگران را حسابی وسوسه می‌کند.

معروف ترین غذاهای سنتی گرجستان

خینکالی KHINKALI

خاچاپوی KHACHAPURI

پیخالی اسفناج SPINACH PKHALU

متسودای MTSVADI

ساتیسوی SATSIVI

تور گرجستان لحظه آخری و ارزان‌

شما عزیزان برای خرید تورهای ارزان و لحظه آخری گرجستان چند انتخاب پیش رو خواهید داشت.

شما میتوانید تور ارزان گرجستان را تهیه کنید. معمولا وقتی تورهای گرجستان از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی رسند، آفرهای هیجان انگیزی روی این تورها ارائه می‌شود. تورهای دقیقه نودی گرجستان از جمله تورهای ارزان گرجستان به شمار می روند.  همچنین شما می‌توانید برای خرید تور ارزان قیمت گرجستان هتل های ارزان عمان و پروازهای ارزان گرجستان را انتخاب کنید. هتل‌های ۳ ستاره گرجستان و هتل‌های ٢ ستاره عمان از جمله هتل‌های ارزان گرجستان به شمار می‌روند. همچنین پروازهای چارتری عمان در مقایسه با پروازهای دیگر خیلی ارزان تر برای شما تمام می‌شوند. بنابراین برای خرید تورهای ارزان قیمت گرجستان باید پروازهای چارتری گرجستان که بسیار هم ارزان می‌شوند را با هتل‌های ارزان گرجستان رزرو کنید.

شما برای دریافت تور ارزان قیمت گرجستان یک راه دیگر هم دارد؛ شما می‌توانید در فصل‌های لوسیزن و کم گردشگر به گرجستان سفر کنید. برای خرید آفر تورهای مسافرتی گرجستان باید در فصل‌هایی که مسافر زیادی برای این مقصد نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مانند بهار و تابستان پروازها و هتل‌های عمان تقریبا خلوت می‌شود و به همین دلیل می‌توانید تورهای ارزان این مقصد را به راحتی خریداری کنید. یک راه دیگر برای خرید این تورها این است که تور مورد نظرتان به این مقصد را از آژانس مسافرتی گلبرگ سیر خریداری کنید؛ شما با خرید از این مجموعه مسافرتی در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن سفر می‌کنید و می‌توانید از تماشای جاذبه‌های خاص گرجستان با راحتی و آسودگی خاطر لذت ببرید.

راهنمای رزرو تورهای گرجستان

خرید تور گرجستان بهترین روش برای سفر به شهرهای توریستی گرجستان است. با خرید آنلاین تور مسافرتی این کشور می‌توانید تمامی مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک ساده انجام دهید و در آخر نیز خدمات مورد نیاز  مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و.. را نیز برای سفرتان رزرو کنید. برای خرید آنلاین تور تفلیس _ باتومی گرجستان وارد سایت شوید، مبدا سفر را مشخص کنید و در ادامه تعداد مسافران و کلاس پروازی ( اکونومی کلاس، بیزینس کلاس، فرست کلاس ) را نیز وارد کنید و پس از انتخاب تاریخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان، جست و جو را بزنید.

صفحه‌ای که به آن وارد می‌شوید همان جایی است که شما می‌توانید تور گرجستان ارزان را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای سفر خود خریداری کنید. در این بخش، تورهای این مقصد از ارزان به گران برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید قیمت هر کدام از گزینه ها را با ایرلاین‌های مختلف داخلی و خارجی نیز مقایسه و مشاهده کنید. همچنین فیلترهایی نظیر تعداد ستاره های هتل، امتیاز مسافران، نوع مکان اقامتی ( هتل، بوتیک هتل، هتل آپارتمان ) هتل های زنجیره ای، قیمت و موقعیت مکانی می‌توانید جست و جو خود را دقیق تر کنید و بهترین تور گرجستان را برای سفر خود آنلاین بخرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا