رپورتاژ

مراحل ثبت نام برای آزمون pte

آزمون پی تی ای از جمله آزمون های فرا کشوری و صد البته معتبر و رسمی هست که همه ساله در اکثر مناطق جهان به میزبانی کشور های مختلف برگزار می شود و علاقه مندان زبان و متقاضیان شرکت در این آزمون که اغلب به خاطر مهاجرت تحصیلی یا اپلای و یا مهاجرت کلی به کشور های همچون انگلیس و نیوزلند و استرالیا  می توانند سطح زبان انگلیسی خود را در این آزمون رمق بزننددو نتایجی که در این آزمون به دست می آورند در انواع فرمت های مختلف برای سفارت ها یا سایر نهاد های اداری ارسال کنند البته در قالب رسمی و توسط موسسه پیرسون که مورد تایید کل نهاد های دولتی در کشور های اروپایی و آمریکایی می‌باشد . در این آزمون همه افرادی که علاقه دارند به جز کسانی که زبان مادری آن ها انگلیسی می باشد، می توانند  ثبت نام کنند و با شرکت در این آزمون در روز و ساعت انتخابی خود که یک مزیت تاثیر گذاری می‌باشد میزان مهارت و توانایی خود را در ۴ شاخه اصلی زبان انگلیسی ارزشیابی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند .

شما عزیزان جهت ثبت نام و شرکت در آزمون پی تی ای در ابتدا لزوما باید هزینه های ثبت نام در این آزمون پی تی ای را پرداخت کنید که با توجه به کشور میزبان مد نظر شما بسیار متفاوت خواهد بود و با روش های مختلفی میتوانید این هزینه را پرداخت کنید اما در تمامی روش های پرداخت خرید و استفاده از ووچر PTE راهکاری طلایی و جزو بهترین انتخاب ها برای شما می‌باشد که در زمان نگارش این مقاله میتوانید ووچر PTE را برای کشور ترکیه با قیمت 2600 لیر تهیه کنید

.

انجام مراحل ثبت نام در آزمون پی تی ای در کشورمان ایران امکان پذیر می باشد و اما در نهایت برای شرکت در جلسه آزمون و انجام مراحل ازمون باید به کشور های میزبان مد نظر خود در سراسر جهان یا آسیا سفر کنید که البته اولین مرحله برای طی این مسیر خرید ووچر آزمون PTE هست .

با دست های خودتان در PTE ثبت نام کنید

شاید برای شما عزیزان نیز سوال پیش بیاید که که با وجود سایت های واسطه بسیار در عرصه انجام مقدمات ثبت نام آزمون پی تی ای چه لزومی دارد که خود شخص و متقاضی اقدام به ثبت نام از طریق ووچر‌ آزمون PTE کند ؟

خب باید بگوییم که انجام مراحل ثبت نامی آزمون پی آی تی توسط خود متقاضی دارای فواید و مزیت های بسیار زیادی می‌باشد که میتوانیم از آن ها امنیت مبلغ پرداختی و تضمین عدم لو رفتن اطلاعات حقوقی و شخصی فرد را ذکر کنیم که در این دور و زمانه مزیت های بسیار اثر گذاری به حساب می آیند .

البته باید بگوییم که ثبت نام به وسیله ووچر PTE بسیار باعث کاهش و صرفه جویی در زمان می‌شود که شاید برای تهیه فرصت اپلای و مهاجرت تحصیلی برای هر دانشجویی بسیار ضروری و فوری باشد و بتواند آینده وی را به شکل بهتری رقم بزند به وسیله ایجاد و رزرو فرصت بهتر .

البته بهترین مزیت استفاده از ووچر PTE کاهش چشمگیر و ملموس هزینه های ثبت نامی و در کل هزینه شرکت در آزمون پی تی ای می‌باشد که به وسیله حذف هزینه پرداختی به واسط های اینترنتی داخل کشور و خارج کشور میسر میگردد .

محتملا اشتباه ثبت شدن اطلاعات فردی در دفترچه آزمون پی تی ای باعث شود ایشان فرصت بسیار مناسبی را برای مهاجرت به دلیل عدم تایید مدرک انگلیسی وی از دست دهد که بسیار باعث افسوس است برای همین لزوم انجام ثبت نام توسط خود فرد و وارد کردن اطلاعات درست توسط وی بسیار حس‌ میگردد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا