رپورتاژ

با سیمرغ تراول می توانید از بهترین مکانهای فرانسه دیدن نمایید

پاریس پایتخت کشور فرانسه است که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اروپا نیز محسوب می شود. این شهر در شمال فرانسه واقع شده و یکی از مهم ترین شهرهای آن از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است. بهتر است بدانید که پاریس یکی از شهرهای پرجمعیت فرانسه به حساب می آید و جمعیت آن به بیش از دوازده میلیون نفر هم می رسد. وجود جاذبه های گردشگری مختلف و امکانات رفاهی و خدماتی متعدد در این شهر باعث شده است مسافران زیادی برای گردش به آن سفر کنند.

یکی از شهرهای مهم اروپاست که به دلیل جاذبه های گردشگری مختلفی که در دل خود دارد سالانه میزبان مسافران و گردشگران مختلفی است. این شهر در طول تاریخ رویدادهای مختلفی به خود دیده است و می تواند شما را با تاریخ پر فراز و نشیب فرانسه به خوبی آشنا کند. هیچ چیز بهتر از این نیست که در شب های پرستاره فرانسه سری به پاریس بزنید و در کنار برج ایفل یا موزه لوور پاریس به قدم زدن مشغول شوید درکنار سفر با تور فرانسه یک خرید خوب از بهترین پاساژهای پاریس میتواند لذت سفر را چند برابر کند ازپاساژها و مراکز معروف پاریس میتوان به:

مراکز خرید پاریس فوروم اَل

در سالهای اخیر این مکان به یک مرکز خرید زیرزمینی بزرگ و نه به‌صورت متعارف آمریکایی آن تبدیل شده است و نیز بام این مرکز خرید به‌صورت شیشه‌ای و شفاف طراحی شده و باغی در اطراف آن وجود دارد. چهار فصل مرکز خریدی بزرگ، واقع شده در منطقه تجاری لَدِفانس  در حومه غربی پاریس است و گفته می‌شود این مرکز خرید، بزرگ‌ترین نوع خود در اروپاست و شما می‌توانید خریدی منحصر به فردی را تجربه کنید.

گالری لافایِت

یک مرکز خرید لوکس و زنجیره‌ای می‌باشد که به جزء شهر پاریس در شهرهایی مثل برلین، دبی، پکن و استانبول نیز شعبه دارد. حتی کسانی که به خرید علاقه چندانی ندارند جذب زیبایی‌های این فروشگاه و تنوع محصولات آن می‌شوند مرکز خریدی بزرگ وشیک برای انواع سلیقه هاست و در بعضی مواقع هم به خرید ترغیب می‌شود و محصولات بسیاری برای خود خریداری می‌کنند. یکی از جاذبه‌های این فروشگاه گنبد شیشه‌ای شکل و رنگی آن می‌باشد که قدمت آن بیشتر از یک قرن است.

این فروشگاه از بخش‌های مختلفی مثل فروشگاه اصلی، فروشگاه مجزا برای خانم‌ها و آقایان، فروشگاه لوازم‌خانگی و یک سالن غذاخوری بزرگ وزیبا تشکیل‌شده است. بیشتر از 2500 برند در این گالری موجود می‌باشد اگر از این نمایشگاه‌ها خریدی انجام دهید خدمات آن‌ها شمارا شگفت‌زده می‌کند

بِرسی ویلَژ

بِرسی ویلَژ یک مرکز خرید زیبا در پاریس می‌باشد. این مرکز خرید را انبارهایی کهنه یا خانه‌هایی تشکیل می‌دهند که هم‌اکنون به غرفه‌ها و مغازه‌ها تبدیل‌شده‌اند. جنس سنگ‌های سنگفرش این مرکز خرید از سنگ‌های سفید است و معماری که در این سنگ‌ها به‌کاررفته است تلفیقی از سنگ، آهن، چوب و شیشه می‌باشد که بسیار شمارا در هنگام پیاده‌روی بر روی آن هیجان زده و شگفت‌زده می‌کند. شما می‌توانید به بوتیک‌های کوچک و رستوران‌های زیبای این مرکز خرید بروید و از آن‌ها لذت ببرید، یا اینکه می‌توانید از نمایشگاه‌های عکس و کنسرت‌های آن دیدن کنید.

لَوَله ویلَژ

دهکده لَوَله بهشتی است برای کسانی که به خرید علاقه زیادی دارند. این مرکز خرید که به‌صورت روباز می‌باشد در حقیقت منبع اصلی نمایندگی برندهای جهانی است و بیش از 110 برند جهانی مثل آرمانی، بربری، دولچه و گانابا و گوچی در این مجتمع وجود دارند. شما می‌توانید در این به بهترین شکل از خرید از برندهای جهانی لذت ببرید. این مرکز خرید با خیابان‌های سنگفرش شده، مغازه‌ها و غرفه‌های شیک، همراه با سایبان‌های رنگی محیطی شبیه به یک کارت‌پستال را برای شما به نمایش می‌گذارد. همچنین برای گردشگران خارجی که به آن‌ها مهمان‌گفته می‌شود امکانات زیادی وجود دارد که بتوانند درنهایت آسودگی و راحتی خرید خود را انجام دهند. این امکانات شامل پارکینگ اختصاصی برای مهمان‌ها و قابلیت رزرو سریع رستوران و هتل های مجلل و زیبا می‌باشد.

پرَنتام

پرنتام یک فروشگاه زنجیره‌ای فرانسوی است که مخصوص فروش محصولات زیبایی، آرایشی و بهداشتی و انواع پوشاک می‌باشد. اولین شعبه این فروشگاه در سال 1865 در بلوار اوسمان افتتاح شد. ساختمانی که سقف زیبا و بی‌نظیر آن توجه شما بیشتر از هر چیزی به خودش جلب می‌کند. این فروشگاه زنجیره‌ای بعداً در کل فرانسه گسترش پیدا کرد. همین‌طور در کشورهای دیگری مثل عربستان، سنگاپور و چین هم شعبه زد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا