رپورتاژ

آشنایی با کیت STD و تولید آن و انواع کیت های پزشکی

در حالی که بیشتر موارد HPV به سرطان منجر نمی شوند، برخی از سویه های ویروس بیشتر از سایرین باعث سرطان می‌شوند. براساس اعلام موسسه ملی سرطان، بیشتر موارد سرطان HPV در ایالات متحده ناشی از HPV 16 و HPV 18 است. این دو نوع سویه ی  HPV 70 درصد از کل موارد سرطان دهانه رحم را تشکیل می دهند.

هیچ درمانی برای HPV وجود ندارد. با این حال عفونت HPV اغلب به خودی خود از بین می رود. همچنین واکسنی برای محافظت در برابر برخی از سویه های خطرناک مانند HPV 16 و HPV 18 وجود دارد.

در صورت ابتلا به HPV، آزمایش و غربالگری مناسب می تواند به پزشک در ارزیابی و کنترل خطر عوارض کمک کند. به+ دنبال اقداماتی باشید که می توانند برای محافظت در برابر HPV و عوارض احتمالی آن مؤثر باشند.

در ادامه این مطلب قصد داریم توضیحاتی در مورد بیماری های مقاربتی و کیت STD اطلاعاتی ارائه دهیم برای اطلاعات بیشتر شما میتوانید با شرکت سین مورو تماس بگیرید 02122350855

البته آشنایی با کیت STD و بیماری های مقاربتی به شما کمک میکند در ارتباط جنسی های خود به موضوعات مهم و مختلفی برای حفظ سلامتی خود انجام دهید با شرکت سین مورو همراه باشید .

ایدز یکی از این بیماری ها است و می تواند به سیستم ایمنی بدن آسیب برساند و خطر ابتلا به سایر ویروس ها یا باکتری ها و سرطان های خاص را هم بیشتر میکند این بیماری در صورت عدم درمان می تواند HIV مرحله 3، موسوم به ایدز را در پی داشته باشد. اما با درمان هایی که در حال حاضر وجود دارد، بسیاری از افراد مبتلا به HIV هرگز به ایدز مبتلا نمی شوند.

در ادامه قصد داریم توضیحاتی در مورد بیماری بدهیم و نشانه های اولیه این بیماری را توضیح بدهیم در مراحل اولیه یا حاد، علائم HIV می تواند به راحتی با علائم آنفولانزا اشتباه گردد. به عنوان مثال، علائم اولیه می تواند شامل موارد زیر باشد:

تب و لرز از جمله نشانه ها و علائم است و همچنین درد. در قسمت های مختلف بدن ، شاید باعث توجه بشود اما خب گلودرد هم. جزوه این موارد می‌شود و سردرد و حالت تهوع هم از علائم دیگر است علائم های اولیه به طور معمول ظرف مدت یک ماه خود را نشان می دهند. پس از آن زمان، فرد ممکن است بدون داشتن علائم جدی یا پایدار تا سالهای طولانی حامل  HIV باشد. علائم غیر اختصاصی دیگری مانند موارد زیر ممکن است در افراد دیگر به نوبه ی دیگری ظاهر شود نشانه هایی همچون خستگی های همیشگی و نیز تب و لرز و سردرد و مشکلات معده نیز جزوه آن ها می باشد در حال حاضر درمانی برای HIV وجود ندارد، اما گزینه های درمانی برای کنترل آن در دسترس است. درمان زودرس و موثر می تواند به افراد مبتلا به HIV کمک کند تا برای مدت زمان  طولانی مانند افرادی که به HIV مبتلا نیستند، زندگی کنند.درمان مناسب می تواند احتمال انتقال HIV به شریک جنسی را نیز کاهش دهد. در حقیقت، انجام درمان می تواند میزان HIV در بدن را به سطح غیر قابل تشخیص برساند. بر اساس گزارشات CDC، HIV در سطوح غیر قابل تشخیص قابل انتقال به افراد دیگر نیست.

بدون تست های روتین، بسیاری از مبتلایان به ویروس HIV از ابتلای خود به این ویروس مطلع نخواهند شد. برای کمک به تشخیص و درمان زودهنگام، توصیه CDC بر این است که همه افراد بین 13 تا 64 سال حداقل یکبار آزمایش دهند. افراد در معرض خطر HIV، حتی اگر علائمی نداشته باشند، باید حداقل سالی یک بار نسبت به انجام آزمایش اقدام کنند.

انجام آزمایش رایگان و محرمانه در همه شهرهای بزرگ و بسیاری از کلینیک های بهداشت عمومی دیده می شود. یک ابزار دولتی برای دستیابی به خدمات آزمایش محلی در اینجا موجود است.

شرکت سین مورو قصد دارد توضیحاتی در مورد دیگر بیماری های مقاربتی بدهد با شرکت سین مورو همراه باشید تا اطلاعات شما در زمینه کیت STD افزایش یابد .

یکی دیگر از بیماری های مقاربتی باکتریایی سوزاک است.

علائم سوزاک چیست؟

بسیاری از مبتلایان به سوزاک علائمی ندارند. اما در صورت وجود، این علائم ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ترشح سفید، زرد، بژ یا سبز رنگ از آلت تناسلی مردانه یا واژن

درد یا ناراحتی در طول رابطه جنسی یا ادرار کردن

تکرر ادرار بیش از حد معمول

خارش اطراف دستگاه تناسلی

گلو درد

در صورت عدم درمان، سوزاک می تواند به مورد هاای زیر همچون

عفونت مجرای ادرار، غده پروستات یا بیضه ها

بیماری التهابی لگن

ناباروری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا