رپورتاژ

نقش خرید بک لینک در سئو : در سال 1402

این راهنمای عمیق ما برای ایجاد بک لینک برای وب سایت شما در سال 1402 است. این راهنمای کامل با استراتژی ها و مطالعات موردی است. ما به شدت توصیه می کنیم که از این تاکتیک ها و استراتژی های توسعه برای بهبود دسترسی به وب سایت خود در اسرع وقت استفاده کنید!

لینک سازی چیست؟

در بهینه سازی موتورهای جستجو، لینک سازی فرآیندی است که از منابع مرتبط و معتبر (سایت های دیگر) در جای دیگری در اینترنت به وب سایت شما بک لینک می گیرید.

به بک لینک ها به عنوان رای حمایت از سایر افراد در صنعت خود فکر کنید. اگر یک وبلاگ تجاری دارید، و تعداد زیادی وبلاگ تجاری دیگر وجود دارد که به پست‌های شما خرید بک لینک می‌دهند، چه چیزی به موتورهای جستجویی که همه آن خرید بک لینکها را دنبال می‌کنند، می‌گوید؟

خرید بک لینکها می گویند که شما باید محتوای مفیدی داشته باشید که به طور جامع نیازهای کاربران را برآورده کند و صاحبان سایت دیگر می خواهند خوانندگان خود را به آن ارجاع دهند.

همراه با آن محتوا و سئوی فنی بهینه شده وب سایت شما ، یک نمایه بک لینک قوی گوگل را تشویق می کند تا به سایت شما “فکر” بالایی داشته باشد. و وقتی گوگل سایت شما را دوست داشته باشد، تمایل دارد صفحات وب شما را در نتایج جستجو برای پرس و جوهای مرتبط بالاتر نشان دهد.

به همین دلیل است که لینک سازی تقریباً از همان ابتدا بخش عمده سئو بوده است. مهم نیست که چه نوع وب سایتی را اجرا می کنید، لینک سازی می تواند به شما کمک کند تا توسط افراد بیشتری پیدا شوید.

بنابراین، لینک سازی چیست؟ در واقع چه شکلی است؟

من کمی آن را ساده می کنم:

ساخت لینک سئو به معنای دسترسی به شخصی با یک وب سایت با کیفیت بالا است که به صنعت شما مرتبط است و با استفاده از یکی از چندین راه برای پرسیدن اینکه آیا از وب سایت شما به وب سایت خود لینک می دهد یا خیر.

لینک به خودی خود شبیه یک کلمه یا عبارت آبی (گاهی اوقات رنگ دیگری) است که زیر آن خط کشیده شده است که به طور طبیعی در آن محتوا استفاده می شود.

این خرید بک لینک به گوگل می گوید که این وب سایت آنچه را که در سایت شما می بیند دوست دارد یا محتوای آن را تقویت می کند. به همین دلیل ممکن است موتور جستجو صفحه شما را بالاتر ببرد.

خودشه.

این لینک سازی است.

با این حال، مانند هر کاری که ارزش انجام دادن دارد، هرگز به این سادگی نیست.

آنچه در بالا توضیح دادم قطعاً مفهوم خلاصه شده است، اما اگر ایجاد خرید بک لینکها به همین آسانی بود، به راهنمایی مانند این نیاز ندارید که نحوه انجام آن را توضیح دهد.

در kharidbacklink.ir، ما خدمات لینک سازی را به صورت روزانه به مشتریان ارائه می دهیم و به اندازه کافی خوش شانس هستیم که این کار را انجام می دهیم. همه چیز در این راهنما دقیقاً همان کاری است که ما به صورت روزانه برای مشتریان مذکور انجام می دهیم و چرا می توانیم چنین خدماتی را افزایش دهیم.

گره زدن تاثیر خرید بک لینک به سئو

لینک سازی در قلب سئو به همراه دو رکن دیگر قرار دارد: سئوی محتوا و فنی .

بدیهی است که این به معنای طراحی سئو در ابعاد بسیار گسترده است، اما بیشتر جزئیات در یکی از این سه دسته قرار می گیرند.

و دسته ها همه با هم کار می کنند و ارتباط زیادی با یکدیگر دارند.

به عنوان مثال، بازاریابی محتوای با کیفیت بالا همچنان در سئو پادشاه است، اما اگر سئوی فنی یا تجربه کاربری شما کمبود داشته باشد، کاربران تجربه ضعیفی در دسترسی به آن محتوا خواهند داشت، و به هر حال، ممکن است برای شروع کار آسان‌تری برای پیدا کردن محتوا داشته باشند. اگر پروفایل بک لینک بزرگتری داشتید.

فکر کردن در مورد آن زیاد است، اما ما در حال حاضر فقط بر روی لینک سازی تمرکز می کنیم.

سایت هایی که به شما لینک می دهند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند (مثلاً نه هرزنامه) تا خرید بک لینک «شمارش» شود.

چه چیزی به عنوان یک وب سایت با کیفیت واجد شرایط است؟ باید تولید کننده واقعی محتوای معتبر به تنهایی باشد. آن محتوا باید چیزی مفید و مرتبط به کاربر ارائه دهد و در خرید بک لینک دادن خود حاوی هیچ گونه فریبکاری نباشد. سایت همچنین باید جایگاه ویژه ای داشته باشد، نه سایتی که محتوایی در مورد یک میلیون چیز مختلف منتشر کند.

برای مثال کاملی از وب‌سایت‌های هرزنامه، به مزارع خرید بک لینک قدیمی فکر کنید (که به هر حال هنوز هم وجود دارند). شما و دوستانتان دور هم جمع می‌شوید و دسته‌ای از وبلاگ‌ها را به دست می‌آورید که در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌کنند و سپس توافق می‌کنید که دائماً به یکدیگر خرید بک لینک دهید تا به ارزش سئوی خود کمک کنید، بدون توجه به تجربه کاربر.

تصویری از نحوه عملکرد مزارع خرید بک لینک، نشان دادن چندین وب سایت که با یکدیگر خرید بک لینک دارند

این یک تاکتیک کلاسیک هرزنامه است، و تلاش برای به دست آوردن لینک از چنین وبلاگ یا شبکه بزرگتری، با وجود اینکه چقدر آسان است، همیشه باید اجتناب شود. گوگل سال‌هاست که از این نوع ناشران استفاده می‌کند و این محتوا واقعاً در سال 1402 رتبه خوبی نخواهد داشت.

با توجه به تمام این اطلاعات، اگر چرخ دنده ها در ذهن شما می چرخد، سوالات باید از همین الان شروع به ایجاد کنند.

با چه کسی تماس بگیرم؟
چگونه بدانم که آنها مناسب هستند؟
اگر پاسخ ندهند چه؟
چرا پاسخ نمی دهند؟
چگونه آنها را وادار به پاسخ گویی کنم؟
چرا طلب پول می کنند؟
آیا باید به آنها پرداخت کنم؟
آیا پرداخت به آنها ساده تر نیست؟

وقتی چند لینک را ایمن می کنم، چه زمانی می توانم انتظار رتبه های بالاتر را داشته باشم؟

و اینها همه چیزهایی هستند که اگر می خواهید لینک سازی را به روش درست انجام دهید، باید نگران آنها باشید.

بنابراین، اکنون که می دانید ایجاد لینک برای سئو چگونه به نظر می رسد، بیایید در مورد اینکه چرا برای سئو وب سایت شما بسیار مهم است، بیشتر بیاموزیم.

چرا لینک سازی برای سئو مهم است؟

ساخت لینک همچنان در سال 1402 به کارهای زیادی نیاز دارد تا به روش درست انجام شود.

اگر وب سایت خود را اداره می کنید، لینک سازی می تواند روزهای شما را به کام خود بیاورد. اگر یک آژانس هستید، به یک تیم کامل از افراد نیاز دارید که در تمام روزهای کاری خود لینک سازی سئو را انجام دهند.

این اهمیت لینک سازی است.

با این حال، جنبه مثبت آن این است که همه اینها به دنبال چیزی است که واقعاً برای سئو مهم است: آن رای اعتماد از دامنه های دیگر که اساساً می گویند: “بله، من از سایت خودم به این وب سایت لینک خواهم داد زیرا دارای محتوای مرتبط است که خوانندگان من مفید خواهند بود.»

فاکتورهای رتبه بندی بسیار زیادی وجود دارد که وب سایت ها برای ظاهر شدن در گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط باید آنها را در نظر بگیرند و بک لینک های باکیفیت نقش مهمی در آن دارند.

در اینجا می توانید از هر نوع تشبیهی که می خواهید استفاده کنید، اما خرید بک لینکهای یک وب سایت را به عنوان اظهارات شاهد شخصیت در دادگاه در نظر بگیرید.

شاهدان شخصیت در محاکمه به جایگاه فراخوانده می شوند تا در مورد شخصیت و منش عادی یک نفر شهادت دهند. این شاهدان چه کسانی هستند و چه می گویند برای دادگاه مهم است.

در این مورد به حرف یک غریبه یا کسی که روی جایگاه بلند می شود و حرف های مزخرف می زند اعتماد نمی کنید.

همین امر در مورد خرید بک لینک قوی نیز صدق می کند. لینک های با کیفیت، مرتبط و واقعی برای گوگل مهم هستند.

لینک های بد، بی کیفیت و بی ربط؟ هیچ کس به حرف آنها اعتماد نمی کند.

بنابراین، در حالی که لینک‌ها مطمئنا تنها عامل رتبه‌بندی گوگل نیستند، اما بخش بزرگی از رتبه‌بندی یک صفحه وب برای یک کلمه کلیدی، همراه با محتوای با کیفیت و بهینه‌سازی سئوی درون صفحه هستند.

اکنون می دانید که لینک سازی چیست و چرا هنگام انجام سئو برای آن سخت کار می کنیم.

در این صورت، بیایید به روش‌هایی که می‌توانید برای ایجاد آن خرید بک لینکها استفاده کنید، نگاهی عمیق بیندازیم.

نحوه ایجاد لینک برای سئو: بهترین استراتژی های لینک سازی

در طول سال ها، همانطور که اشاره کردم، سئوکاران کلمات بسیار زیادی در مورد ساخت لینک و نحوه انجام آن نوشته اند. استراتژی های زیادی برای ایجاد خرید بک لینک به وب سایت خود یا مشتریان شما وجود دارد.

برخی از استراتژی ها مشروع هستند و قطعا می توانند به شما کمک کنند.

سایر موارد هرزنامه هستند و نه تنها به شما کمک نمی کنند بلکه ممکن است باعث نادیده گرفتن یا جریمه شدن شما توسط Google شوند.

برخی از استراتژی‌های قوی که در طول سال‌ها برای بسیاری از سئوکاران کارآمد بوده است عبارتند از:

پست مهمان
احیای خرید بک لینک
لینک سازی شکسته
ارتقای محتوا
نقل قول هارو (به گزارشگر کمک کن)

وقتی این روش‌های اولیه را که مردم برای ایجاد خرید بک لینک در حال حاضر در سال 2022 و تا سال آینده استفاده می‌کنند توضیح دادم، خواهید دید که هر تکنیک در نهایت شامل یک پویایی دادن و گرفتن بین شما و مدیر وب‌سایت دیگر است.

چرا؟

خب، بسیاری از تکنیک‌های لینک‌سازی مستلزم درخواست مستقیم از کسی است که به شما لینک دهد.

چرا آنها می خواهند این کار را انجام دهند؟ خوبی دلشون؟

در حالی که برخی از مردم ممکن است بر این باور باشند که دیگران به طور طبیعی نوع دوست هستند، بازاریابی دیجیتال کسب و کاری است که در آن صاحبان وب سایت همیشه سعی می کنند ترافیک بیشتری به دست آورند و درآمد بیشتری کسب کنند.

بنابراین همیشه ایده خوبی است که در ازای کسانی که از آنها درخواست می کنید، چیزی ارزشمند ارائه دهید.

بیایید وارد تکنیک هایی شویم که در بالا ذکر کردم تا در این مورد بیشتر بدانیم.

1. ارسال مهمان

ارسال مهمان یک تکنیک لینک سازی است که سئوکاران سال هاست از آن برای ایجاد لینک به وب سایت های خود یا مشتریانشان استفاده می کنند.

پست مهمان شامل تماس با یک وب مستر قانونی با محتوایی است که حاوی خرید بک لینکی به وب سایت شما است و درخواست انتشار آن را دارد.

پس از انتشار، آن بک لینک در اینترنت وجود خواهد داشت و به نمایه بک لینک شما می رود.

اکنون، شایان ذکر است که در سال 2014، مت کاتز، رئیس سابق اسپم وب در گوگل، گفت که پست مهمان کاملاً مرده است و دیگر نباید برای ایجاد لینک استفاده شود.

پس چرا من آن را توصیه می کنم؟ زیرا، مانند بسیاری از نقل‌قول‌های تاریخ جهان، این مورد نیز دارای زمینه‌ای است که کمی آن را ظرافت می‌کند.

کاتز گفت که پست مهمان به دلیل هرزنامه بودن آن مرده است. یک بار دیگر، به مزارع خرید بک لینک فکر کنید که در آن کمترین نوع محتوا با خرید بک لینکهایی به محصولاتی منتشر می شود که برخی از schmo می خواهند شما بخرید.

تمام هدف محتوا فقط حاوی لینک است. نویسنده آن برای کمک به کاربران در هر کاری اهمیتی نداشت.

حتی اگر آن محتوا را پیدا می‌کردید، حرف آن را باور نمی‌کردید، روی آن لینک کلیک نمی‌کردید و قطعاً آن محصول را نمی‌خرید.

بنابراین گوگل چنین چیزی را به شما نشان نخواهد داد.

اما نوع خوبی از وبلاگ نویسی مهمان وجود دارد که بسیاری از سئوکاران خوب، صادق و کلاه سفید از آن برای ایجاد لینک استفاده می کنند. همه چیز به کیفیت وب سایت و محتوایی که ارائه می کنید بستگی دارد.

می توانید از ابزاری مانند Semrush برای بررسی اعتبار دامنه (DA) و ترافیک جستجوی یک وب سایت استفاده کنید.

بسیاری از افراد از اعتبار دامنه برای بررسی کیفیت یک وب سایت استفاده می کنند، اما به یاد داشته باشید که DA یک اندازه گیری از Moz است، نه یک فاکتور رتبه بندی که توسط گوگل شناسایی شده است.

با این حال، DA یک شاخص نسبتاً خوب است که نشان می دهد یک وب سایت در کجای مقیاس قدرت و ارتباط قرار می گیرد.

پست مهمان در یک سایت وبلاگ واقعی با فالوورهای واقعی که به آن جایگاه خاص اهمیت می دهند، تماماً در مورد تولید محتوایی است که آن افراد می خواهند بخوانند. این در مورد ارسال هرزنامه یا ارسال هر چیزی فقط برای دریافت یک خرید بک لینک نیست.

همانطور که در بالا گفتم، این یک وضعیت دادن و گرفتن است. شما باید چیزی ارزشمند به صاحب وب سایت ارائه دهید تا شانس کسب آن لینک را داشته باشید.

اگر وبلاگی را هدف قرار می‌دهید که ترافیک مناسبی دارد اما A-lister نیست، می‌توانید با ارائه محتوای باکیفیت به آن وب‌سایت کمک کنید که در واقع با مرتبط بودن و تحقیق خوب به مخاطبانش کمک کند.

این احتمال وجود دارد که یک وبلاگ کوچکتر تنها توسط یک یا دو نفر اداره شود که زمان کافی برای ایجاد محتوای مورد نظر خود را ندارند. بنابراین این خدماتی است که شما به آنها ارائه می دهید.

چیزی که شما در ازای آن می‌خواهید این است که خرید بک لینک به وب‌سایت غیر هرزنامه شما را حفظ کنند و بیوگرافی کامل شما را نشان دهند. این یعنی عکسی از شما، تارنمای شما و احتمالاً خرید بک لینکی به صفحه اصلی وب سایت شما.

نوشتن مطالب موثر برای صاحبان سایت می تواند به تنهایی یک پست وبلاگ باشد، اما باید بدانید که راه های خوبی برای تماس با شخصی برای این کار وجود دارد.

این در مورد رفتن به درخواست یک لینک نیست. این در مورد ارائه ارزش به شخص است، ارزش واقعی و صادقانه که در واقع شانس سودآوری وب سایت را دارد.

اگر در رویکرد خود به اندازه کافی هوشمند هستید و محتوایی با کیفیت کافی تولید کرده اید، مدیر وب سایت ممکن است ایمیل شما را حذف نکند.

2. بهبود خرید بک لینک

هنگامی که از طریق پست مهمان یا هر روش دیگری که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد، خرید بک لینکهایی به سایت خود بازگردانید، باید بدانید که آنها همیشه برای همیشه دوام ندارند.

تمام کار سختی که برای به دست آوردن حتی یک لینک انجام می‌دهید، زمانی که صفحاتی را حذف می‌کنید یا چیزهایی را در وب‌سایت خود تغییر می‌دهید که باعث منسوخ شدن خرید بک لینک می‌شود، می‌تواند هدر باشد (به طور موقت).

پس احیای خرید بک لینک تا حدودی مربوط به بیرون رفتن و بازگرداندن آن خرید بک لینکها با ارائه URL های به روز شده به مدیران وب است.

بخش دیگر اصلاح خرید بک لینک، یافتن نام‌های نامرتبط نام تجاری شما در اینترنت و خرید بک لینک دادن آنها به شما است.

اکنون برای یافتن بک لینک های شکسته و منشن های بدون لینک، می توانید از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کنید. فقط یک URL وارد کنید و به بخش “بک لینک های شکسته” در سمت چپ بروید تا لیستی از URL های دارای بک لینک شکسته را ببینید.

لیست به شکل زیر خواهد بود:

لیست بک لینک های خراب در Ahrefs

چگونه بک لینک های شکسته را تعمیر می کنید؟ راه‌های مختلفی وجود دارد، از جمله درخواست از مدیر وب‌سایت برای تصحیح خرید بک لینک برای شما و افزودن محتوای جدید در لینک اصلی تا دیگر خراب نشود.

اما تا حد زیادی، ساده ترین روش این است که فقط 301 تغییر مسیر به صفحات شکسته خود اضافه کنید تا بک لینک ها دوباره به صفحات خوب هدایت شوند.

آن همه آب خرید بک لینکی که دیگر جریان نداشت؟ بله، دوباره است.

و تا آنجا که نام‌های بدون خرید بک لینک در سراسر اینترنت، ابزار Content Explorer در Ahrefs می‌تواند در اینجا به شما کمک کند. شما از آن استفاده می کنید تا از ذکر نام تجاری که در حساب خود وارد می کنید مطلع شوید.

بسته به عباراتی که وارد می‌کنید، احتمالاً باید برخی از فیلترها را تغییر دهید تا نتایج دقیقی به دست آورید. در زیر می‌بینید که جستجوی من برای ذکر «kharidbacklink.ir» مواردی از «SEO» را با کلماتی که قبل از آن به «l» ختم می‌شوند، نشان می‌دهد.

در هر صورت، این ذکرها نباید فقط به نام شرکت شما محدود شود. می‌توانید از ذکر محصولات، خدمات و هر چیز دیگری که مختص کسب‌وکارتان است آگاه شوید.

سپس به فراگیر شدن می رسد. اگر فکر می‌کنید که واقعاً به خوانندگان آن محتوا کمک می‌کند، می‌توانید از مدیر وب‌سایت درخواست یک بک‌لینک کنید، به عنوان مثال، اگر به افراد کمک کند درباره یک موضوع خاص اطلاعات بیشتری کسب کنند.

فقط در مورد آن زیاد شلوغ نباشید. اگر محتوا در جای دیگری از صفحه به شما خرید بک لینک داده شد، دنبال ذکر نام تجاری خود بدون خرید بک لینک نباشید.

فهرست نام‌های تجاری نامرتبط در Ahrefs

3. ساختمان لینک شکسته

یکی دیگر از روش های ساخت لینک که می توانید امتحان کنید، لینک سازی شکسته نامیده می شود.

این به نوعی شبیه به بازسازی خرید بک لینک است. با ساخت لینک شکسته، لینک های خارجی شکسته را در وب سایت های با عملکرد برتر در صنعت مورد نظر خود پیدا می کنید، به صاحب سایت اطلاع دهید و سپس یک جایگزین برای محتوا ارائه دهید.

یک بار دیگر، می توانید در اینجا ببینید که این شکل از پکیج لینک سازی طلایی تکمیلی یک پیروزی برای هر دو طرف است.

شما به یک لینک خراب در یک سایت اشاره می کنید (هیچ کس لینک های شکسته را نمی خواهد) و راه حلی (محتوای شما) ارائه می دهید که هم برای صاحب سایت (منبع خوب) و هم برای شما (بک لینک با کیفیت) کار می کند.

شما می‌توانید به راهنمای kharidbacklink.ir در مورد ساخت بک لینک شکسته مراجعه کنید تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنید، اما اساساً از ابزار Site Explorer در Ahrefs برای پیدا کردن صفحات شکسته در وب‌سایت‌های دیگر استفاده می‌کنید که هنوز بک لینک‌هایی به آنها اشاره می‌کند.

سپس، شما تلاش خود را برای دریافت این خرید بک لینکها برای محتوای خود انجام می دهید.

یکی از موانعی که ممکن است در اینجا متوجه شوید این واقعیت است که شما باید منابعی برای پشتیبان گیری از درخواست خود داشته باشید. اگر قبلاً محتوای جایگزینی برای خرید بک لینک شکسته ندارید، باید آن را ایجاد کنید و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

آیا برای تمام بک لینک های شکسته ای که برای خود می خواهید، زمان دارید؟

در نهایت می‌تواند تلاش زیادی را به همراه داشته باشد، و این من را به آخرین نکته‌ای که می‌خواهم درباره لینک‌سازی شکسته اشاره کنم، هدایت می‌کند: میزان موفقیت شما احتمالاً حدود 5-10٪ خواهد بود.

چرا اینقدر پایین؟ دلایل زیادی.

مردم مشغول هستند.

مردم تماس‌های سرد زیادی دریافت می‌کنند و فکر می‌کنند همه اینها اسپم است.

مردم به کمک شما یا حتی لینک های خراب در وب سایت هایشان اهمیتی نمی دهند.

ایجاد لینک شکسته کار بسیار زیادی است که اغلب بازدهی زیادی ندارد. اگر بتوانید آن را مقیاس‌بندی کنید و تعداد زیادی کار را انجام دهید، برای شما موفقیت‌آمیزتر خواهد بود.

اگر برای این کار وقت دارید، عالی است. اگر نه، ممکن است متوجه شوید که تلاش ارزش آن را ندارد.

4. ارتقای محتوای غنی با اینفوگرافیک

البته، همه پکیج لینک سازی طلایی تکمیلی ها نباید آنقدر خشک و فنی باشند. می توانید با استفاده از اینفوگرافیک ها برای تبلیغ محتوای غنی خود و کسب بک لینک از این طریق کمی بیشتر با آن سرگرم شوید.

اینجوری درباره اش فکر کنید.

شما برای ایجاد راهنماهای جامع و دقیق در مورد موضوعات مورد نظر خود وقت صرف می کنید. محتوا شامل تصاویر، فیلم ها، گرافیک ها، خرید بک لینکهای زیاد و تمام محتوایی است که مردم می خواهند ببینند.

عالیه.

اما شما می خواهید بیشتر به آن نگاه کنید تا کل تلاش ارزشمند باشد.

جدای از سایر روش‌های اولیه سئو که برای رتبه‌بندی آن استفاده می‌کنید، می‌توانید با ارتباط با دیگران، نه با یک پست مهمان، بلکه به سادگی با یک اینفوگرافیک که از تصاویر و طرح‌های سرگرم‌کننده استفاده می‌کند، بک لینک‌هایی برای محتوا ایجاد کنید. محتوای اصلی وب خود را خلاصه کنید

به چیزی شبیه به این فکر کنید:

اینفوگرافیک چشم نواز و دقیق در بازار سرمایه

اینفوگرافیک هایی مانند تصویر بالا به دلیل نحوه ارائه اطلاعات در بازاریابی محتوا بسیار مفید هستند.

شما می توانید به آمارهای زیادی در مورد اینکه چگونه اینفوگرافیک ها به افراد در حفظ اطلاعات کمک می کند نگاه کنید. به عنوان مثال، افراد هنگام تکمیل کاری که دستورالعمل های بصری برای آن وجود دارد ، 80 درصد کمتر مرتکب اشتباه می شوند .

شما همچنین می توانید با تجسم افراد در مورد موضوعات دشوار، راحت تر با آنها آشنا شوید. بازار سرمایه خیلی خشک است، درست است؟

اما دوباره به آن اینفوگرافیک نگاه کنید. این باعث می شود که همه چیز بسیار کمتر ترسناک به نظر برسد.

بنابراین، اگر به دنبال تبلیغ محتوای وب فوق‌العاده‌ای هستید که به تازگی نوشته‌اید، و می‌خواهید گامی اضافی برای دریافت بک لینک برای آن بردارید، تصویری رنگارنگ و چشم‌نواز در اطراف آن ایجاد کنید.

گرافیک باید تصاویر توصیفی را با متن جفت کند – نه خیلی زیاد – تا به نقطه اصلی محتوای شما برسد. تصاویر بصری باید “روایت” کلی محتوای شما را بدون ارائه چیزهای زیادی ارائه دهند.

به عبارت دیگر، کاربران باید بقیه اطلاعات را بخواهند.

سپس، می‌خواهید آن اینفوگرافیک را در ایمیل ارتباطی خود برای صاحبان وب‌سایت قرار دهید. محتوای خود را به عنوان مفید و مرتبط با دنبال کنندگان و مشترکین وب سایت مطرح کنید.

بدیهی است، همانطور که احتمالاً قبلاً می دانید، هیچ چیز در مورد این نباید هرزنامه باشد.

هیچ کس قرار نیست به چند زباله نازکی که در عرض نیم ساعت در وب سایت خود جمع آوری کرده اید خرید بک لینک دهد. مطمئن شوید محتوایی که می‌خواهید تبلیغ کنید چیزی با ارزش واقعی ارائه می‌دهد.

اما پس از آن، کار شما تمام نشده است. شما هنوز اینفوگرافیک خود را برای ارائه دارید. راه انجام آن این است که آن را به عنوان یک پیش نمایش وسوسه انگیز برای رویداد اصلی ارائه کنید.

نکته در مورد اینفوگرافیک ها این است که چقدر قابل اشتراک گذاری هستند. تنها چیزی که در این مورد می‌خواهید این است که مدیران وب‌سایت‌ها یک تصویر ساده را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند و آن را به محتوای غنی شما خرید بک لینک دهند.

اگر تصاویر با محتوای شما مطابقت دارند و به اندازه کافی برای مخاطبان وب سایت مرتبط هستند، ممکن است در پاسخ یک بک لینک دریافت کنید.

مطمئناً، شما همیشه مواردی خواهید داشت که در آن شخصی به زمین شما شبح می‌دهد، اما، درست مانند لینک‌سازی شکسته، اگر بتوانید این کار را در مقیاس انجام دهید، شانس موفقیت شما باید افزایش یابد.

5. نقل قول هارو

آخرین روش اصلی ایجاد لینک که می خواهم در اینجا در مورد آن صحبت کنم، روش HARO است.

“HARO” مخفف “Help a Reporter Out” است. این یک پلتفرم آنلاین است که در آن روزنامه‌نگاران و سایر تولیدکنندگان محتوا می‌توانند سؤالات خود را بپرسند و از کارشناسان در بازارهای خاص نقل قول دریافت کنند.

سپس نویسندگان از نقل قول ها برای اضافه کردن قدرت و جزئیات به کار خود استفاده می کنند و در عین حال به شما بک لینک می دهند.

روش کار بسیار ساده است.

شما برای HARO ثبت نام می کنید و سپس سه بار در روز از پلتفرم ایمیل دریافت می کنید.

شما باید موضوعاتی را بررسی کنید تا موضوعاتی را بیابید که صلاحیت اظهار نظر در مورد آنها را دارید، اما وقتی این کار را انجام دادید، همه چیز در مورد ارائه یک پاسخ دقیق و معتبر به سؤال نویسنده است.

اگر این نویسندگان را به اندازه کافی تحت تأثیر قرار دهید، ممکن است بتوانید به یک منبع معمولی و قابل دسترسی برای آنها تبدیل شوید و در هر محتوایی که تولید می کنند نام، نقل قول و یک بک لینک دریافت کنید.

مثل همیشه، هر بک لینک یکسان ایجاد نمی شود.

شما واقعاً به یک بک لینک از یک سایت بی‌کیفیت و اسپم نیاز ندارید یا نمی‌خواهید. سایت را در Semrush یا Ahrefs بررسی کنید تا یک نمای کلی از جایگاه آن در چشم گوگل داشته باشید.

به دنبال آن دسته از سایت هایی بروید که فکر می کنید اگر از آنها لینک دریافت کنید، می توانند به پروفایل بک لینک شما ارزش بیافزایند.

تابلوی خیابانی که اجزای مختلف پکیج لینک سازی طلایی تکمیلی را نامگذاری می کند
تابلوی خیابانی که اجزای مختلف پکیج لینک سازی طلایی تکمیلی را نامگذاری می کند

راه های دیگر برای ساخت لینک سئو

اگر در بازاریابی دیجیتال مبتدی هستید و به این فکر کرده اید که چگونه پکیج لینک سازی طلایی تکمیلی را برای سئو انجام دهید، مواردی که در بالا توضیح دادم یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای انجام آن هستند.

با این حال، روش‌های دیگری وجود دارد که برخی افراد از آنها استفاده می‌کنند و از آن‌ها دفاع می‌کنند، برخی مشروع‌تر از دیگران.

به عنوان مثال، ممکن است در نظر داشته باشید که نام شرکت خود را در یک فهرست کسب و کار آنلاین که در آن مشتریان بالقوه جمع می شوند، ارسال کنید. با این کار یک بک لینک مرتبط به دست خواهید آورد.

یکی دیگر از روش‌های متزلزل‌تر برای ایجاد خرید بک لینک خرید رپورتاژ آگهی قوی می باشد که ممکن است برخی افراد دوست داشته باشند، خرید بک لینک دادن به وب‌سایت خود در یک نظر در یک انجمن یا پست وبلاگ شخص دیگری است.

این امر ارزش سئوی چندانی ندارد، اما اگر پست یا انجمنی باشد که توجه زیادی را به خود جلب کند، همچنان می تواند مفید باشد. می تواند حجم خوبی از ترافیک ارجاع را به وب سایت شما ارسال کند.

بایدها و نبایدهای لینک سازی خرید بک لینک

انجام دادن:

سایت های مرتبط و با کیفیتی را که دوست دارید لینکی در آن ها داشته باشید، پیدا کنید

ایمیل های ارتباطی و پیشنهادی با کیفیت بالا ایجاد کنید

از تاکتیک هایی مانند بازیابی بک لینک شکسته و تلاش برای بازیابی لینک های شکسته قدیمی که زمانی رقبای شما در اختیار داشتند استفاده کنید.

محتوا و محتوای گرافیکی با کیفیت بالا ایجاد کنید

برای ابزارهای رایگان مانند HARO ثبت نام کنید
مقالات خود را در مورد HARO بنویسید و پاسخ هایی را برای مقالات خود بدست آورید. شما خواهید دید که تقویت اجتماعی به خودی خود انجام می شود!

از این کارها در سئو پرهیز کنید:

مبادله پول با لینک

خرید بک لینکی را در وب‌سایتی که صرفاً موجود است قرار دهید تا هر محتوایی با خرید بک لینک در آن ارسال شود
تنها به ایجاد خرید بک لینکهای نظر یا انجمن تکیه کنید، اگرچه اگر در گفتگوی مناسب قرار گیرند، می توانند ارزشمند باشند

برخی از نتایج کلیدی تلاش های kharidbacklink.ir برای ایجاد خرید بک لینک

در نهایت، من فکر نمی‌کنم این راهنمای ساخت لینک کامل باشد اگر نتوانم از کلماتم با نتایج واقعی پشتیبانی کنم.

من در ابتدا گفتم که ما هر روز برای مشتریان خود خرید بک لینک ایجاد می کنیم و دلیل آن این است که آنها استراتژی ها و منطق ما را برای انجام کاری که ما انجام می دهیم قبول دارند.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا برخی از داده های سخت در مورد اینکه چگونه ساخت لینک برای سه مشتری کار می کند، آورده شده است.
مشتری شماره 1: digikala

بعدی digikala است، پیشرو در سراسر جهان در ورزش. این یکی از برترین سایت های خبری ورزشی در چندین دسته ورزشی است.

digikala kharidbacklink.ir را در نوامبر 2020 استخدام کرد تا یک استراتژی سئوی خارج از سایت را به طور خاص در لیگ برتر (لیگ فوتبال/فوتبال) در نسخه کرج سایت خود، digikala.co.uk اجرا کند.

در اینجا مالش این یکی است.

لیگ برتر یکی از لیگ های ورزشی بزرگ در انگلستان است.

digikala برای تعداد انگشت شماری از شرایط هدف مربوط به لیگ برتر (ترم اصلی، امتیازات، جدول رده بندی، نتایج) آنچنان که می خواستند رتبه بالایی نداشت.

آنها از رقبای سطح پایینی که احساس می کردند باید شکست می دادند، پیشی گرفتند.

از آنجایی که digikala دارای اصلاحات فنی و محتوای داخلی است، آنها به شریکی نیاز داشتند که بتواند صرفاً بر روی لینک سازی خارج از سایت تمرکز کند تا تلاش های دیگر آنها را تقویت کند.

خدمات لینک سازی kharidbacklink.ir بر ایجاد خرید بک لینک به صفحات هدف متمرکز شده است که شرایط لیگ برتر به آنها اشاره می کند. ما این را از طریق یک استراتژی توسعه وبلاگ نویس اجرا کردیم و وبلاگ نویسان را به طور خاص در حوزه ورزشی هدف قرار دادیم.

ما همچنین از طریق انجمن هایی با پست هایی که در مورد لیگ برتر صحبت می کردند، از تلاش های خود حمایت کردیم.

همانطور که در زیر می بینید، افزایش کلمات کلیدی تنها چند ماه پس از پروژه عالی بود:

نموداری که کلمات کلیدی را نشان می دهد از اکتبر تا فوریه افزایش می یابد
نموداری که کلمات کلیدی را نشان می دهد از اکتبر تا فوریه افزایش می یابد

مشتری شماره 2: زنگ بزنید

دومین مطالعه موردی که می خواهم برجسته کنم حلقه است.

Ring رهبر دوربین های امنیتی زنگ در است. آنها بیشتر به دلیل تبدیل پخش خود در Shark Tank به میلیون ها کاربر امروزه شناخته شده اند. امروزه آمازون مالک این شرکت است.

رینگ kharidbacklink.ir را در جولای 2021 استخدام کرد تا یک استراتژی سئوی خارج از سایت را اجرا کند تا دسته بندی سیستم های امنیتی خانه خود را افزایش دهد زیرا اکنون در آن فضا فعالیت می کنند.

در حالی که رینگ بر بازار امنیت زنگ در تسلط دارد، اما در عرصه سیستم های امنیتی خانه با آن رقابت بزرگی روبروست.

قدرت این برند باعث شده است که این شرکت در دهه‌های 20 و 30 برای کلمات کلیدی سیستم‌های امنیتی خانه رتبه‌بندی شود، اما همه می‌دانند که هیچ ترافیکی از خارج از صفحه اول نتایج جستجوی گوگل نمی‌آید.

رینگ متوجه شد که برای رویارویی با افرادی مانند ADT و SimpliSafe باید تهاجمی شود.

هنگامی که وارد کشتی شدیم، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دادیم و اهدافی را بر اساس کلمات کلیدی رتبه‌بندی کنونی Ring برای صفحات فرود دو سیستم امنیتی آن پیدا کردیم.

باز هم اینها کلمات کلیدی بودند که در صفحه اول نبودند.

vida در حال حاضر 25 لینک برای kharidbacklink.ir در ماه می سازد.

در زیر می توانید نتایج را برای خود بررسی کنید:

نمودار خرید بک لینکهایی را نشان می دهد که kharidbacklink.ir برای kharidbacklink.ir مشتری خود ساخته است
نمودار خرید بک لینکهایی را نشان می دهد که kharidbacklink.ir برای kharidbacklink.ir مشتری خود ساخته است

مشتری شماره 3: نامی گشت

در اینجا یک نمونه نهایی از این است که چگونه خدمات خرید بک لینک ما به مشتریان واقعی کمک کرده است.

این بار، من در موردنامی گشت صحبت می کنم، یک سایت پیشرو در تور  و گردشگری. آنها اجاره دهندگانی را که برای اولین بار به خانه می روند، به ویژه افراد هزاره را هدف قرار می دهند و آنها را به انواع مختلف املاک اجاره ای متصل می کنند.

مدیر سئو نامی گشت را در جولای 2021 استخدام کرد تا یک استراتژی سئوی خارج از سایت را برای هدف قرار دادن متروهای خاصی که در آنها عملکرد ضعیفی داشتند، اجرا کند.

زمانی که نوبت به صنعت تور نوروز می رسد، رقابت سختی دارد. در حالی که آنها بر برخی شهرها تسلط دارند، تعداد کمی از آنها در صفحه اول گوگل نبودند. این عبارات دارای حجم جستجوی ماهانه قابل توجهی بودند.

آنها لیستی از 100 مسیر برتر توریستی خود دارند و برای این قرارداد اولیه، 14 شهر را برای ما انتخاب کردند تا جایی که می‌خواهند بهتر عمل کنند.

استراتژی ایجاد لینک نامی گشت همه در مورد ایجاد بک لینک به صفحات اجاره در سطح اینترنت بود.

برای نامی گشت در حال حاضر 42 لینک در ماه برای نامی گشت  ایجاد می کند که بین 14 هدف شهری و کشوری تقسیم می شود.

نتایج فقط پس از یک ماه چشمگیر بود:

نمودار خرید بک لینکهایی را نشان می دهد که ویدا علیپور مدیر خرید بک لینک برای مشتری خود نامی گشت ساخته است
نمودار خرید بک لینکهایی را نشان می دهد که ویدا علیپور مدیر خرید بک لینک برای مشتری خود نامی گشت ساخته است

در اینجا، در پایان تمام توضیحات و صحبت های فنی سئوی من، می توانید نتایج واقعی را که برای مشتریان خود تولید کرده ایم، مشاهده کنید.

ما می دانیم که پکیج لینک سازی طلایی تکمیلی کار می کند، اما هر مشتری به استراتژی متفاوت، تکنیک متفاوتی نیاز دارد.

وقتی برای شناخت کسب و کار خود و دستیابی به شرکای مناسب تلاش می کنید، می توانید نتایج شگفت انگیزی داشته باشید.

برگرداندن پکیج لینک سازی طلایی تکمیلی به خانه

همیشه به یاد داشته باشید که در نهایت، شما نمی توانید بدون محتوا لینک بسازید و اگر سئو سایت ضعیفی دارید، مخاطبان هدف شما محتوای شما را پیدا نمی کنند یا از آن لذت نمی برند.

شما باید همه این موارد را همزمان با کار بر روی وب سایت خود بهبود بخشید.

شما هرگز نباید سعی کنید لینک ها را در خلاء بسازید. فقط اینطوری کار نمیکنه ساخت لینک یکی از بازوی اصلی هر استراتژی سئوی خوب است، اما شما نمی توانید آن را به قیمت سئوی محتوا یا سئوی درون صفحه انجام دهید.

حقیقت این است که بسیاری از مردم زمان کافی برای انجام پکیج لینک سازی طلایی تکمیلی خود را ندارند و آرزو می کنند که ای کاش زمان بیشتری در روز وجود داشت.

اینجاست که خرید بک لینک می تواند کمک کند.

اگر برای یافتن و اجرای رویکرد خرید بک لینکسازی خود به کمک نیاز دارید، می‌توانید در هر زمان با ما تماس بگیرید.

خوشحال می شویم در مورد اینکه چگونه می توانیم به ایجاد نمایه بک لینک شما کمک کنیم و شما را در مسیر رتبه بندی بهتر و کسب و کار رو به رشد قرار دهیم صحبت کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا