رپورتاژ

خرید بک لینک یا ساخت بک لینک باکیفیت؟

من در ماه گذشته 5660 بک لینک ایجاد کردم.

(بدون ارسال یک ایمیل ارتباطی.)

راز من؟

یک استراتژی جدید به نام توسعه معکوس .

خرید بک لینک

و این مطالعه موردی من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دادم، گام به گام.=

مشکل بزرگ لینک سازی: مقیاس

استراتژی‌های مبتنی بر توسعه مانند The Skyscraper Technique هنوز هم عالی عمل می‌کنند.

(در صورت انجام درست.)

اما یک مشکل بزرگ با اکثر استراتژی های لینک بیلدینگ وجود دارد:

آنها مقیاس نمی کنند.

و اگر در یک جایگاه رقابتی هستید، باید لینک سازی را در مقیاس انجام دهید.

برای مثال، نگاهی به خرید بک لینک بیندازید.

به گفته سمروش، من 47.3 هزار دامنه ارجاع دارم.

Semrush – خرید بک لینک – دامنه های ارجاع دهنده

به نظر عالی میاد. تا زمانی که به برخی از رقبای من نگاه کنید.

مانند Yoast (67.2 هزار دامنه ارجاع دهنده):

Yoast – دامنه های ارجاع دهنده

مجله موتور جستجو (214 هزار دامنه ارجاع دهنده):

مجله موتور جستجو – دامنه های ارجاع دهنده

یا سایر برندهای بزرگ در فضای بازاریابی، مانند HubSpot (341 هزار دامنه ارجاع دهنده):

HubSpot – دامنه های ارجاع دهنده

فرض کنید می‌خواستم شکاف بک لینک خود را با Yoast با استفاده از دسترسی به ایمیل ببندم.

من در حال حاضر حدود 20 هزار دامنه ارجاع دهنده “پشت” Yoast هستم.

و بیایید فرض کنیم که 5٪ از ایمیل های ارتباطی که من ارسال می کنم منجر به بک لینک می شود.

این بدان معناست که من باید 400 هزار ایمیل برای دسترسی به Yoast ارسال کنم .

(به‌علاوه، این فرض را بر این می‌گذارد که Yoast در این مدت بک لینک بیشتری دریافت نخواهد کرد. این اتفاق نمی‌افتد.)

بنابراین وقتی ریاضی را انجام دادم، متوجه شدم که به رویکرد متفاوتی برای ساخت لینک نیاز دارم.

یکی که می تواند مقیاس داشته باشد. زمان بزرگ.

بعد از ماه ها آزمایش، فکر می کنم بالاخره آن را پیدا کردم.

آن را “بررسی معکوس” می نامند.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

چگونه «بازرسان معکوس» اسکریپت را در بک لینک بیلدینگ سنتی تغییر می‌دهد

Reverse Outreach به طور کامل اسکریپت را در ایجاد لینک مبتنی بر توسعه تغییر می دهد.

به جای تماس با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران، آنها را مجبور می کنید که به سراغ شما بیایند .

به طور خاص، شما کلمات کلیدی را هدف قرار می دهید که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران جستجو می کنند. و محتوایی بسازند که بخواهند به آن لینک دهند.

بیایید به یک مثال واقعی نگاه کنیم.

چند ماه پیش این پست را در سایتم منتشر کردم:

این پست به طور خاص برای دریافت بک لینک از روزنامه نگاران طراحی شده است.

(در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.)

من همچنین مطمئن شدم که آن پست را در مورد کلمات کلیدی که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران جستجو می کنند بهینه کنم.

(مانند «کاربران ماهانه TikTok»، «چقدر وقت مردم در TikTok صرف می‌کنند» و «دانلودهای TikTok بر اساس کشور).

مطمئناً، آن پست در نهایت رتبه دوم را برای «کاربران TikTok» کسب کرد.
Google SERP – کاربران

و شروع به رتبه بندی برای ده ها کلمه کلیدی دیگر نیز کرد.

کاربران TikTok – رتبه بندی گوگل

بله، این باعث ایجاد ترافیک شد.

کاربران TikTok – ترافیک

اما واقعاً موضوع این نیست. افرادی که این عبارات را جستجو می کنند واقعاً مخاطب هدف من نیستند.

هدف از این محتوا ساده بود: دریافت بک لینک از سایت های معتبر .

و دقیقاً همین اتفاق افتاد.

آن صفحه اکنون دارای بک لینک های سرمقاله از بلومبرگ است:

بلومبرگ – بک لینک کاربران TikTok

شرکت:

شرکت – بک لینک کاربران TikTok

Insider – بک لینک کاربران TikTok

و ده ها سایت خبری معتبر و وبلاگ دیگر.

کاربران TikTok – کلاژ بک لینک ها

با آن، بیایید به روند گام به گام پرش کنیم.

مرحله 1: “کلیدواژه های روزنامه نگار” را پیدا کنید

اولین قدم شما این است که یک کلمه کلیدی روزنامه نگار پیدا کنید.

کلمه کلیدی روزنامه نگار درست شبیه به نظر می رسد:

این کلمه کلیدی است که روزنامه نگاران هنگام تحقیق یا نوشتن مقاله از آن استفاده می کنند.

به عنوان مثال، این صفحه از خرید بک لینک با کیفیت حول کلمه کلیدی روزنامه نگار “استفاده از رسانه های اجتماعی” بهینه شده است.

خرید بک لینک – کاربران رسانه های اجتماعی

چه کسی آن کلمه کلیدی را جستجو می کند؟

یک وبلاگ نویس یا روزنامه نگار در مورد محبوبیت رسانه های اجتماعی می نویسد!

هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، صفحه من با داده های مورد نیاز در مقابل آنها قرار می گیرد.

و در مقالات خود از من به عنوان منبع یاد می کنند:
آدوریک – استناد خرید بک لینک

(در واقع، آن صفحه دارای 11.5 هزار بک لینک است. بیش از 95٪ آن از Reverse Outreach آمده است.)

سوال این است: چگونه کلمات کلیدی روزنامه نگار را پیدا می کنید؟

مردم همچنین از جعبه می پرسند

فقط یک موضوع را در جایگاه خود جستجو کنید…

جستجوی گوگل – کاربران رسانه های اجتماعی

… و به دنبال افراد بگردید همچنین سوالاتی بپرسید که به دنبال داده هستند.

Google SERP – کاربران رسانه های اجتماعی – مردم نیز می پرسند

اینها معمولاً سؤالاتی هستند که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران پاسخ آنها را می خواهند.

اگر گیر کردید، فقط یک کلمه کلیدی دیگر را جستجو کنید (ممکن است چند مورد طول بکشد تا شروع شود).

یا کادرهای People also Ask را گسترش دهید تا سوالات متداول‌تر را نشان دهید.

مهندسی معکوس

در مرحله بعد، به دنبال صفحه ای در سایت رقیب با لینک های زیاد بگردید.–

خرید بک لینک – صفحات ایندکس شده

سپس، کلمات کلیدی روزنامه نگار را که صفحه برای آنها رتبه بندی می کند، پیدا کنید.

برای مثال می بینید که این صفحه از بک لینکو دارای بک لینک های زیادی است.

خرید بک لینک – آمار سرعت صفحه – Backlinks

و اگر به کلمات کلیدی که صفحه برای آنها رتبه بندی می شود نگاه کنید، تعداد زیادی از کلمات کلیدی روزنامه نگار را خواهید یافت.

آمار سرعت صفحه – رتبه بندی کلمات کلیدی

موضوعات پرطرفدار را هدف قرار دهید

به طور خاص، موضوعات پرطرفدار که منابع داده‌ای آسان برای یافتن ندارند.

به این ترتیب، شما می توانید منبع اصلی برای داده های این موضوع در حال ظهور باشید.

به عنوان مثال، باشگاه خانه را به یاد دارید؟

خوب، زمانی که Clubhouse آماده تبدیل شدن به “چیز بزرگ بعدی” شد، همه و مادرشان در مورد آن مقاله می نوشتند.

فقط یک مشکل وجود داشت:

پیدا کردن اطلاعات مفید در مورد کلاب هاوس دردسر بزرگی بود!

بنابراین من هر آمار مربوط به Clubhouse را که می توانستم پیدا کردم. و این مجموعه از آمار کلاب هاوس را گرد هم آورد.

خرید بک لینک – کاربران باشگاه

آن صفحه به سرعت بک لینک های غیرفعال را از گاردین، مجله Cosmopolitan و موارد دیگر دریافت کرد.

کاربران باشگاه – کلاژ بک لینک ها

توجه: علاقه به موضوعات پرطرفدار (مانند Clubhouse) ممکن است از نقشه خارج شود. اما روند صعودی همچنان ارزش این رویکرد را دارد. حتی با وجود اینکه Clubhouse دیگر مرتبط نیست، آن صفحه (که نوشتن آن حدود 2 ساعت طول کشید) هنوز 1.6 هزار بک لینک به ارمغان آورد!

اکنون:

شما قطعاً می‌توانید کلمات کلیدی روزنامه‌نگار را در جایگاه خود (یا در جایگاه‌های مرتبط، همانطور که من با پست باشگاه من انجام دادم) هدف قرار دهید.

اما نترسید که کمی به بیرون از طاقچه خود بروید.

به عنوان مثال، این صفحه در مورد تسلا به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از صفحات بک لینک ی خرید بک لینک است.

بدیهی است که تسلا به جایگاه من (بازاریابی دیجیتال) بسیار مرتبط نیست. اما تسلا در فناوری است (که تا حدودی مربوط به خرید بک لینک است). بنابراین اینطور نیست که من یک صفحه آمار در مورد رژیم کتو ایجاد کنم.

مرحله 2: محتوای خود را مشخص کنید

قدم بعدی شما این است که مقاله خود را مشخص کنید.

به طور خاص، شما می خواهید به جالب ترین سؤالاتی که روزنامه نگاران در مورد موضوع دارند پاسخ دهید.

این بدان معناست که اکثر ابزارهای سنتی تحقیق کلمات کلیدی خارج شده اند.

درعوض، باید به انواع داده هایی فکر کنید که افراد هنگام نوشتن مقاله در مورد آن موضوع به آن نیاز دارند.

به عنوان مثال، پست من در مورد تسلا را بگیرید.

روزنامه نگاری که درباره تسلا می نویسد می خواهد درباره چه چیزی بداند؟

درآمد تسلا
چه تعداد تسلا در سال فروخته می شود
چه مدل هایی محبوب تر هستند
مکان های شارژ
فروش خودرو بر اساس کشور

یک مثال دیگر چطور؟

پست آماری من در مورد DuckDuckGo تقریباً همه چیزهایی را که یک روزنامه نگار می خواهد بداند پوشش می دهد.
خرید بک لینک – آمار DuckDuckGo

به طور خاص، هر یک از زیرعنوان های آن پست یک موضوع فرعی کلیدی در مورد موتور جستجو را پوشش می دهد:

آمار DuckDuckGo – محتوا

نکته حرفه ای: برای ایده های بیشتر، “جستجوهای مرتبط” را بررسی کنید.

فروش تسلا – جستجوهای مرتبط

مرحله سوم: داده های خود را جمع آوری کنید

در مرحله بعد، زمان جمع آوری تمام داده هایی است که می خواهید در صفحه آمار خود قرار دهید.

جایی که داده های خود را پیدا می کنید به موضوع شما بستگی دارد.

اما به طور کلی، در اینجا چند مکان عالی برای یافتن داده ها برای صفحات آمار وجود دارد:

Statista یک پایگاه داده مدیریت شده از آمار تقریباً در هر صنعت زیر آفتاب است.

فقط یک موضوع را جستجو کنید…

Statista – جستجو – Netflix

… و شما می توانید از طریق آماری که آنها در مورد آن موضوع گردآوری کرده اند مرور کنید.
Statista – داده های Netflix

صفحات “برای ما کار کنید”.

اگر در مورد یک برند می نویسید، لیست مشاغل آنها را بررسی کنید.

شرکت‌ها دوست دارند با لاف زدن در مورد تعداد کاربران، رشد درآمد و موارد دیگر، استخدام‌های بالقوه را جذب کنند.

آمار در آگهی استخدام

در واقع، گاهی اوقات این اطلاعات را فقط در لیست های شغلی پیدا می کنید. که آن را به نوع دقیق داده های آبدار مورد نظر روزنامه نگاران تبدیل می کند (اما در حال حاضر یافتن آن سخت است).

بایگانی S-1

شرکت های دولتی ایالات متحده باید معیارهای تجاری کلیدی خود را در هر سه ماهه با سهامداران به اشتراک بگذارند.

باز هم، این داده ها معمولاً به نوعی در یک PDF دفن می شوند.

توییتر – روابط سرمایه گذار

اما می‌توانید از صفحه آمار خود استفاده کنید تا داده‌ها را راحت‌تر پیدا کرده و مصرف کنید (و در طول مسیر تعداد زیادی لینک کسب کنید).

اخبار گوگل

Google News یک معدن طلا از داده های صنعت به شکل زیر است:

اعلامیه های مطبوعاتی
داستان های خبری Milestone (“15٪ از آمریکایی ها اکنون خود را وگان می دانند”)
داده ها از انتشارات صنعت
به نقل از کارشناسان

در واقع، من به شدت به Google News برای صفحه آمار Clubhouse خود متکی بودم. من به معنای واقعی کلمه “Clubhouse” را در Google News هر روز به مدت WEEKS جستجو کردم.

مطمئناً، داستان‌های زیادی با داده‌هایی که می‌توانم استفاده کنم، پیدا کردم.

به عنوان مثال، یک مقاله نیویورک تایمز اولین بار بود که گزارش داد برنامه 600 هزار بار دانلود شده است:

مقاله نیویورک تایمز – کلاب هاوس

مشکل Google News این است که داستان هایی مانند این پس از چند روز از پلتفرم ناپدید می شوند. به علاوه، بسیاری از این داستان‌ها پشت یک دیوار پرداخت هستند.

اما این مشکلات یک فرصت برای شما هستند.

با اشتراک گذاری آن داده ها در صفحه آمار، داده های قانع کننده ای را حفظ می کنید که در غیر این صورت یافتن آنها برای روزنامه نگاران دشوار است.

مرحله چهارم: صفحه آمار خود را بهینه کنید

اکنون زمان آن است که صفحه آمار خود را سازماندهی و بهینه کنید.

در اینجا به این صورت است:

طعمه قطعه

من قبلا در مورد Snippet Bait صحبت کرده ام .

و این استراتژی برای Reverse Outreach عالی است.

چرا؟

زیرا هر آمار فرصتی برای نمایش به عنوان یک قطعه ویژه دارد.

در واقع، این رویکرد به صفحات آمار من کمک کرده تا در ده‌ها قطعه ویژه نمایش داده شوند، مانند این:

تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه آمار خود را با عنوان فرعی که بر اساس کلمه کلیدی روزنامه نگار بهینه شده است قالب بندی کنید.
کلمات کلیدی روزنامه نگار در زیر عنوان

سپس، درست در زیر عنوان فرعی، پاسخی کوتاه و شیرین به آن سوال ارائه دهید.

زیر عنوان زیر پاسخ دهید

برای هر آماری در صفحه خود که می توانید آن را بشویید و تکرار کنید.

شامل تصاویر و نمودارها

بصری به دو دلیل به صفحات آمار شما کمک می کند بک لینک بیشتری دریافت کنند:

اول، آنها به وبلاگ نویسان تصویری می دهند که می توانند در محتوای خود استفاده کنند.

(و معمولاً به شما به عنوان منبع تصویر لینک می دهند.)

بک لینک از ویژوال

دوم، طبق دانشگاه ویکتوریا ولینگتون، تصاویر بصری محتوای شما را معتبرتر می‌کنند.

اگر می‌خواهید نشریات معروف از آمار شما استفاده کنند، واضح است که این بسیار بزرگ است.

تعداد زیادی جدول اضافه کنی

جدول ها می توانند به شما کمک کنند تا به عنوان یک قطعه ویژه جدول رتبه بندی کنید.

اما آنها فقط یک راه عالی برای آسان کردن بسیاری از داده ها در یک نگاه هستند

می توانید از جداول برای نشان دادن رشد یا کاهش در طول زمان استفاده کنید:

پست راه راه – جدول ارزش گذاری

یا برای رتبه بندی:

پست Twitch – جدول رتبه بندی

در هر صورت، وقتی می توانید از جدول استفاده کنید، باید از جدول استفاده کنید .

شامل آمار “ترد”.

آمارهای ترد، آمارهای سایت لقمه ای هستند که در یک نگاه به راحتی قابل درک هستند.

و هر چه آمار ترد بیشتری داشته باشید، لینک های بیشتری دریافت خواهید کرد.

در واقع، بیشتر لینک هایی که من به صفحات آمار خود می گیرم، افرادی هستند که به آمارهای ترد اشاره می کنند.

انکر متن بک لینک آماری

برای مثال، در اینجا یک آمار ترد از صفحه آمار TikTok من آمده است:

کاربران TikTok – آمار Crunchy

این آماری است که هر کسی می تواند در 3 ثانیه آن را درک کند. و به راحتی در یک مقاله استناد می شود.

آمار ترد ذکر شده در مقاله

نمونه هایی از آمار ترد عبارتند از:

اندازه صنعت
درآمد شرکت
تعداد افرادی که کاری را انجام می دهند (کتو می خورند، میانجیگری می کنند و غیره)
زمان صرف شده برای انجام X
درصد رشد در طول زمان

این بدان معنا نیست که 100٪ از آمار شما باید آمار ترد باشد. به عنوان مثال، در اینجا یک آمار نسبتا پیچیده از یکی از صفحات من آمده است:

کاربران TikTok – آمار پیچیده

اما می‌خواهید تا جایی که می‌توانید آمار ترد را وارد کنید (مخصوصاً در بالای صفحه).

مرحله پنجم: دریافت بک لینک

بسته به محتوای شما، کلمات کلیدی که هدف قرار داده اید و رتبه دامنه شما ممکن است کمی طول بکشد تا صفحه آمار شما کمی جذاب شود.

من دوست دارم رتبه بندی ارگانیک صفحه را به صورت دوره ای بررسی کنم:

کاربران Bumble – موقعیت های جستجوی ارگانیک

فقط برای اینکه ببینیم آیا شروع به رتبه بندی برای کلمات کلیدی طولانی کرده است یا خیر. اگر چنین است، این یک نشانه عالی است.

اما بله، ممکن است 3-4 ماه طول بکشد تا صفحه شما شروع به رتبه بندی کند و بک لینک های غیرفعال دریافت کند.

اما هنگامی که این کار انجام شد، به نوعی وارد وضعیت گردباد بک لینک می شوید:

شما لینک دریافت می کنید. این لینک ها رتبه شما را بالاتر می برد. بنابراین شما لینک های بیشتری دریافت می کنید. و این چرخه ادامه دارد.

به عنوان مثال، این صفحه همچنان هر ماه بک لینک های جدیدی را جمع آوری می کند.

کاربران TikTok – رشد بک لینک ها

که به آن کمک می کند تا برای کلمه کلیدی موجود خود در رتبه بالاتری در گوگل قرار گیرد. و برای اصطلاحات کاملا جدید رتبه بندی کنید.

من همچنین دوست دارم این صفحات را حداقل هر سه ماه یک بار مرور و به روز کنم.

به این ترتیب، تمام داده های شما به روز هستند. و شما به افزایش تازگی موقتی که از به روز رسانی محتوای قانونی ناشی می شود، ادامه می دهید.
نتیجه

بنابراین بله، این همان توسعه معکوس است: استراتژی ساخت لینک من در حال حاضر.

حالا من می خواهم از شما بشنوم.

آیا قبلاً سعی کرده اید بک لینک های غیرفعال دریافت کنید؟

اگر بله، چطور پیش رفت؟

در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا