مقالات

فراخوان جذب شتاب‌دهنده در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور ایجاد بستری جهت همکاری شتاب‌دهنده‌ها با پارک و تقویت و حمایت از تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های نوپا اقدام به پذیرش شتاب‌دهنده‌ها می‌کند.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور ایجاد بستری جهت همکاری شتاب‌دهنده‌ها با پارک و تقویت و حمایت از تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های نوپا اقدام به پذیرش شتاب‌دهنده‌ها می‌کند.

مخاطبین این برنامه، شتاب‌دهنده‌هایی هستند که قصد عضویت و همکاری با پارک را دارند. شتاب‌دهنده‌ها در تمامی حوزه‌ها می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند؛ در حوزه‌های تخصصی اولویت پذیرش با روانشناسی و علوم تربیتی، کشاورزی و منابع طبیعی و جغرافیا و GIS است.

معیارهای پذیرش شتاب‌دهنده:

حداقل یک سال سابقه فعالیت در حوزه شتاب‌دهی
حُسن سابقه
تیم کارشناسی مجرب و ماهر در حوزه شتاب‌دهی
سرمایه‌گذاران همکار با شتاب‌دهنده
ارائه برنامه خدمات
تعداد استارتاپ‌های موفق خروج یافته
تعداد استارتاپ‌های پذیرش شده
حمایت‌های مادی و معنوی

خدمات قابل ارائه به شتاب‌دهنده:

فضای کار اشتراکی
استقرار در شعب مراکز نوآوری
رویدادهای مشترک
استفاده از فضای سالن جلسات با تخفیف
معرفی‌نامه به شتاب‌دهنده
معرفی تیم
شروع فراخوان: 22 تیر 1401

در گام اول شتاب‌دهنده‌های متقاضی باید جهت حضور در این برنامه به تکمیل فرم ثبت‌نام به آدرس utstpark.ir اقدام کنند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88220700 الی 4 با داخلی 154 / 164/ 192 تماس حاصل نمایند.

راه‌اندازی اولین مرکز رشد و شتاب‌دهنده کاغذ دانش‌بنیان در ایراننخستین رویداد "پیوند" با هدف اتصال تیم‌های فناور به شتاب‌دهنده‌ها برگزار شدپذیرش بیش از 150 استارتاپ در شتاب‌دهنده دانشگاه شریف/ 36 "استارتاپ موفق" خروجی این شتاب‌دهنده

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا