مقالات

تصاویر مادون قرمز تلسکوپ "جیمز وب" از کهکشان "NGC 7496 "

تلسکوپ فضایی "جیمز‌ وب" در تازه‌ترین داده‌های ثبت‌شده، تصویر مادون قرمزی از کهکشان مارپیچی NGC ۷۴۹۶ را منتشر کرده است. ناسا فیلمی منتشر کرده است که تفاوت تصاویر تلسکوپ هابل و جیمز ‌وب در تصویربرداری از این کهکشان را ثبت کرده است.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ تلسکوپ فضایی "جیمز‌ وب" در تازه‌ترین داده‌های ثبت‌شده، تصویر مادون قرمزی از کهکشان مارپیچی NGC 7496 را منتشر کرده است. ناسا فیلمی منتشر کرده است که تفاوت تصاویر تلسکوپ هابل و جیمز ‌وب در تصویربرداری از این کهکشان را ثبت کرده است.

در این تصویر نواحی تاریکی و خالی در عکس هابل مشاهده می‌شود که مناطقی از ستاره‌های جوان هستند که گاز و گرد و غبار، آنها را پنهان کرده‌اند اما هم‌اکنون با تلسکوپ فضایی جیمز وب قادر هستیم آنها را به وضوح ببینیم.

تلسکوپ فضایی جیمز وب , تلسکوپ فضایی هابل ,

تلسکوپ جیمز وب به دنبال ارائه جزییات بیشتر درباره بیگ‌بنگ نیست/ «هابل» بازنشسته نمی‌شودتلسکوپ "جیمز وب" چطور رؤیای بشر برای دستیابی به بزرگ‌ترین "ماشین زمان" را محقق کرد؟!انتشار تصاویر و جزئیات 4 تصویر جدید تلسکوپ فضایی "جیمز وب"جزئیات جدید از تصاویر تلسکوپ فضایی "جیمز وب"/ با "جیمز وب" به 300 میلیون سال بعد از "مهبانگ" سفر کنیدنخستین تصویر تمام رنگی تلسکوپ فضایی "جیمز وب" منتشر شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا